Reclamații
Vă rugăm să cititi PROCEDURA DE PUBLICITATE înainte de a face o reclamatie.
Cum să reclamati sau să returnati bunuri utilizând Retina
- În primul rând, selectati una dintre optiunile pentru motivul pentru care doriti să returnati sau să reclamati produsele pe care le-ati achizitionat.
- Apoi, completati numărul de comandă si adresa de e-mail pe care le-ati furnizat atunci când ati plasat comanda.
- Apoi, selectati articolul (articolele) la care se aplică returul. Dacă nu ati primit întregul transport, selectati articolul care lipseste.
- Apoi completati toate câmpurile din formular.
- În cele din urmă, selectati metoda de trimitere a bunurilor înapoi la noi. Dacă este vorba de o eroare din partea noastră (pachet gresit, bunuri deteriorate, expediere incompletă), puteti trimite bunurile folosind Parcel Service, iar noi vom plăti taxele postale.
- Apoi, faceti clic pe butonul de trimitere.
În cazul în care avem probleme cu reclamatia dumneavoastră Retina, ne puteti contacta si vă vom ajuta.
De asemenea, puteti face o reclamatie folosind formularul de reclamatie AICI.