Reclamații

Vă rugăm să cititi PROCEDURA DE PUBLICITATE înainte de a face o reclamatie.

Cum să reclamati sau să returnati bunuri utilizând Retina

  • În primul rând, selectati una dintre optiunile pentru motivul pentru care doriti să returnati sau să reclamati produsele pe care le-ati achizitionat.
  • Apoi, completati numărul de comandă si adresa de e-mail pe care le-ati furnizat atunci când ati plasat comanda.
  • Apoi, selectati articolul (articolele) la care se aplică returul. Dacă nu ati primit întregul transport, selectati articolul care lipseste.
  • Apoi completati toate câmpurile din formular.
  • În cele din urmă, selectati metoda de trimitere a bunurilor înapoi la noi. Dacă este vorba de o eroare din partea noastră (pachet gresit, bunuri deteriorate, expediere incompletă), puteti trimite bunurile folosind Parcel Service, iar noi vom plăti taxele postale.
  • Apoi, faceti clic pe butonul de trimitere.

În cazul în care avem probleme cu reclamatia dumneavoastră Retina, ne puteti contacta si vă vom ajuta.

De asemenea, puteti face o reclamatie folosind formularul de reclamatie AICI.

Sfaturi de specialitate

Sfaturi de specialitate

Suntem specialiști în domeniu, vă vom ajuta să alegeți cele mai potrivite produse pentru nevoile dumneavoastră